Bourjois

150 de ani de culoare irezistibila

In Fard de pleoape, Ochi on February 13, 2011 at 10:19 am

Doza zilnica de „joie de vivre” in noile farduri mono


Din 1863 fardurile de pleoape mono incanta inimile femeilor din intreaga lume.

Acum, micile cutii rotunde se intorc intr-o noua prezentare:

–         o formula mai matasoasa;

–         o paleta de 22 de culori moderne, noi sau reinterpretate, inzestrate cu o multitudine de efecte: perlate, smoky, iridiscente, sclipitoare…

–         acelasi ambalaj feminin si elegant care le-a consacrat inca din 1863.

Noile farduri de pleope mono

Unicitatea micilor cutii rotunde consta in traditionala reteta de productie: „tehnologia de coacere”, un secret pastrat de peste 150 de ani. In plus, noua formula este hipoalergenica, nu contine paraben, parfum si este ideala pentru ochii sensibili.

Designer de culoare, Bourjois structureaza noua paleta de nuante in 4 efecte esentiale:

–         iluminatoare – nuante ce pun in evidenta ochii intr-o maniera subtila (08, 94, 05, 90)

–         culori indraznete, dar usor de purtat – adevarate accesorii ultra-fashion (01, 02, 03, 72)

–         stralucitoare – pigmenti cu sclipici pentru efecte speciale (10, 11, 09, 13, 25, 92)

–         de sculptare – nuante profunde ce intensifica privirea (74, 54, 93, 04, 07, 06, 12, 14)

Tips:

– pentru o intensitate sporita a pigmentilor, umeziti aplicatorul inainte de folosire.

Putina istorie:

Inca din 1863 Bourjois creeaza produse de machiaj originale, accesibile si creative.

In secolul al XIX-lea, Bourjois inventeaza „tehnologia de coacere”, prin care produsele de make-up sunt uscate in camere de coacere. Numite initial Farduri Pastel, acestea sunt realizate printr-un proces revolutionar la acea vreme: o mixtura de pudra si apa, modelata in gramajoare de forma unui dom, uscate si finisate manual.

In acele vremuri, micile cutii rotunde se luptau cu formulele uleioase ale celorlalte produse de machiaj. Textura lor surprinzator de lejera si ambalajul compact au cucerit definitiv inimile elegantelor parizience. Aceste produse ultra feminine, cu accesorii incorporate erau predestinate succesului: oglinda, aplicatorul extrem de practic, mini brosura cu sfaturi inserata in cutie. De-a lungul timpului, intai in anii 80, ulterior in 1995 si iar in 2005, designul micilor cutii rotunde a tinut pasul cu cerintele femeilor.

Succesul micilor cutii rotunde (fardurile de pleoape mono si blush-urile) este cuantificat in vanzari incredibile. Peste 6 milioane de bucati se vand ca painea calda in fiecare an in intreaga lume.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: